תפריט ניווט
04-6395610

קמפינג – כיצד להרגיש תחושת בית

כשיוצאים לחופשת קמפינג, לחוויית שהייה בחיק הטבע, יש תחושה של מימוש חלום. במיוחד כשמדובר בלינה רומנטית ומלאת אוירה על חוף ים או בפינת טבע פרטית ונסתרת משלנו. מעין מפלט פסטורלי מהמולת העיר הסואנת. אנחנו עושים הכל כדי לברוח כמה שיותר רחוק מהבית, להתחבר לטבע, לשבת על החוף, להתבונן בכחול הים, מפרשיות וגלשני רוח על רקע שקיעה באופק. כל אלה מצליחים לעורר רבים מאיתנו לארוז חפצים ולצאת לחוויה בטבע.

וכדי להעצים את הרוגע ולהכנס לזה באמת, אין טוב יותר מאשר להאריך את הרגעים הקסומים, ללון בטבע להתעורר בבוקר ממש בתוך התפאורה הנחשקת – לצלילי פיכפוך הגלים או בתוך פינת טבע פרטית  קסומה. אילו רק חלק מהרגעים הנפלאים שלשמם החלטתם ללון בחיק הטבע ולצאת בחשק רב מהבית אבל אז, עם רדת החשכה כשכבר מגיע הזמן לתקוע יתד באתר הנבחר ולהעביר בו את הלילה, הוא מתחיל לחלחל, בשקט בשקט – הגעגוע הביתה.

לא, לא נפלתם על הראש זה קורה לרבים וטובים.

אז כדי להפוך גם את רגעי הגעגועים לנעימים יותר כדאי להיערך עוד מהבית –

מומלץ בחום להביא מוסיקה של בית – שירים כיפים, מחממי לב, כאלה שהאזנה להם תמיד מחזירה אותנו למחוזות נעימים. היום בעידן הננוטכנולוגיה אין קל מלהביא נגן מוסיקה פצפון, אולי אפילו מערכת מיני שתעשה קצת שמח וטוב לנו ולחברים שאיתנו. מוזיקה טובה מעצבת אוירה ויכולה להתחבר לנו אח"כ לזיכרון טוב מקמפינג.

הדבר שמתקשר לנו יותר מהכל הביתה הוא אוכל של בית. איכשהו תמיד הוא הדבר הראשון שחסר לנו כשמתחיל לתקוף הגעגוע – קפה של מכונת אספרסו ביתית, הקורנפלקס של הבוקר, כל אחד עם הטעמים הפרטיים שלו שמעוררים מיד את הכיף של הבית. חשבו רגע – הרי יש אינסוף מטעמים לא מסובכים שאפשר להכין מראש ולהביא מבלי שיתקלקלו. גם סיר מוכן שתחממו בחימום איטי על גחלים (פוייקה) כמה שעות היא אופציה אפשרית בהחלט. חישבו וקחו מראש מטעמים אהובים שתשלפו בכל שלב בטיול ושיעשו לכם טעים ומוכר. הם יאכלו ביתר תאווה כשאתם רחוקים מהבית. לאלה שחופש זה דווקא לא לבשל, ברוב אתרי קמפינג יש מזנונים ברמה גבוהה או צרכניות עם אוכל (וציוד) המתאים לחופשת קמפינג, פרגנו לעצמכם נוחות וקנו טרי ומוכן.

אם לא המיטה, אז לפחות הכי קרוב שאפשר להגיע אליה. דאגו לארגן משטח נח לשינה שיהיה מפנק מספיק ולא יגרום לכם כאבי גב. ארגנו מזרן מתנפח, שק שינה או שמיכה עבה אותם תניחו על משטח חול ים או דשא (ודאגו מראש שמשטח השינה יהיה ישר וללא אבנים). קחו בגד לילה אהוב כזה שנעים לכם איתו ואם אתם יכולים לפרגן לעצמכם גם איזושהי כרית נוחה ומוכרת  אז בכלל הרי זה משובח.

זה שאתם בחופשת קמפינג , לא אומר שאתם צריכים להסתובב מלוכלכים. מקלחת מרעננת בשילוב סבון מוכר, ריחו האהוב והמוכר של קרם הגוף והשמפו מאוד ינעימו לכם ולסובבים אתכם.

רק במידה שגעגועים כבר מאיימים להרוס את החוויה, ועם אחריות אישית לא להתפתות להישאב לכך, שיחה קטנה בסלולרי למישהו שאת קולו אתם כל כך רוצים לשמוע, מותרת ובעלת יכולת לטעון מחדש מצברים.

לפרטים אודות אפשרויות האירוח בבלום וילג' בכפר בלום גלשו לדף קמפינג בצפון

תפריט נגישות

נהנים בקייקי כפר בלום