יום כיף בחסות חברות מסחריות

יותר ויותר חברות גדולות וארגונים מבינים שאחת הדרכים הטובות ביותר לתקשר עם הלקוחות שלהם היא להוציא אותם לבילוי של יום כיף בחסות החברה.

בקיץ האחרון נשברו שיאים חדשים של השקעה בלקוחות החל ממתנות מפנקות, ארגון יום כיף מתוקשר ועוד ועוד.. – תהיו בטוחים ששום דבר לא נעשה מטוב לב…

החברות הבינו שאזכור שמם במדיה כנותנות החסות לאירועי ענק כמו גם העובדה שהלקוחות מכירים ומוקירים את העובדה שהחברה שבה הם מנויים או רוכשים ארגנה עבורם יום כיף כה מרשים – ואת התוצאות רואים בדרך כלל בשורת הרווח.

כמו כן, התחרות הרצחנית על כיסו וליבו של הלקוח גורמת ליותר ויותר מנהלי שיווק לחשוב "מחוץ לקופסא" ולנסות להפתיע את הלקוח בדרכים חדשות. במתן החסות ישנה חשיבה לעומק.

חברה מסחרית תעניק בדרך כלל חסות לאירועים אשר עולים בקנה אחד עם התדמית שהיא מנסה ליצור לעצמה כך שהמופע ישתלב ב"אני מאמין" של החברה ותדמיתה.

על כמה מהדוגמאות הבולטות מהקיץ האחרון, בכתבה הבאה:

קוקה קולה ויליג' – יום כיף ללא הפסקה

יום כיף ללא הפסקה בחסות קוקה קולה שהתקיים בעיצומו של הקיץ בחוץ אכזיב.

החברה המרכזית לשיווק משקאות קלים, המשווקת בין היתר גם את בקבוקי המשקה השחורים אדומים של קוקה קולה העולמית ארגנה מפגן עוצמה אדיר שכולו כיף לקהל יעד הכולל בעיקר בני נוער המהווים את התשתית העתידית ללקוחות החברה.

בזמן שהמתחרים העיקריים של קוקה קולה מנגנים על התדמית הבריאותית והטבעית שהם מנסים ליצור לעצמם (ולא תמיד בצדק, במיץ ממותק שבקושי מכיל פרי טבעי יש לא פחות קלוריות מאשר בכמות זהה של קולה על אף הסלוגנים הנטורליסטים…) קוקה קולה הולכת עם הלוגו שלה עד הסוף – "טעם החיים"

החברה מזמינה את הלקוחות ליהנות במסיבות עד אור הבוקר, לשחק בשמש (המסרטנת?), להשתולל וליהנות מכל הטוב שבחיים כשברקע מתנוססים דגלי החברה. לא תשמעו הרצאות מייגעות על בריאות או על דיאטה – פשוט תהיו יפים ותעשו מה שטוב לכם…הכי קוקה קולה שרק אפשר.

פלאפון מיוזיק

חברת פלאפון מנסה לשווק חדשנות ובעיקר חיבור חזק מאוד למוזיקה.

החברה השיקה השנה את שירות "פלאפון מיוזיק" המאפשר ללקוחות החברה לשמוע כל שיר בעולם דרך המכשיר הנייד או המחשב (תמורת תשלום חודשי באמת צנוע של עשרים שקלים בלבד).

על מנת לחזק את התדמית המוזיקלית שלה הביאה חברת פלאפון לארץ שורה ארוכה של אמנים מהשורה הראשונה (שהגדולה שבהם היא כנראה ליידי גאגא..) ולצד אמנים ישראלים הם יצרו יום כיף שנחשב לאחד מימי הכיף הארוכים והמרשימים שנראו בארץ.
חגיגה מוסיקלית לכל גיל ולכל טעם.

פסטיבל ערד – יום כיף בחסות סלקום

פסטיבל ערד המחודש מסמל את כל מה שסלקום כחברת סלולר ומדיה מתיימרת להיות – הוא מוזיקלי, עם דגש חזק מאוד על המוסיקה העברית, הוא ישראלי והוא מיועד לצעירים.

למעשה, החברה לא יכלה למצוא אף אירוע תרבות שייצג טוב יותר את תדמיתה.

ואכן, הפסטיבל נחל הצלחה גדולה עם הרבה מאוד דגלים סגולים הנושאים את לוגו החברה ברקע.

שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook