תפריט ניווט
04-6395610

יום כיף עם חברות

אתן מאילו שמפרגנות לעצמכן זמן חברות? שיוצאות ביחד לבילויים? שמרשות לעצמכן לעשות קצת כיף ואתנחתה מהמרוץ המטורף של החיים? אם אתן מרשות לעצמכן לבלות עם חברות למה שלא תעשנה יום כיף או ימי כיף במסגרת טיול בנות?

יש כמה מסגרות של טיולי בנות כאלה שבהן עושים טיול שכולו רצף של יום כיף אחר יום כיף . הטיול המוכר והותיק ביותר שיוצא לחו"ל הינו מלכת המדבר המאורגן ע"י החברה הגאוגרפית. לפני המסע מוזמנים ליום גיבוש שהוא יום מבדקים וסינון שבמהלכו טועמים מעט מהאתגרים שצפויים בטיול וגם עוברים סינון שבמהלכו נבחרות הנשים לטיול אם יום גיבוש זה היה עבורכן יום כיף כנראה שאתם ב"ראש הנכון". טיולי נשים לחו"ל ניתן לעשות גם במסגרת "אלת הים" שהיא חברה לטיולי יאכטות. באלת הים יוצאות נשים למסעות ליעד כלשהו בחו"ל כשכל הנוסעות הן על טהרת המין הנשי – יום כיף רודף יום כיף כשאתן ביחד בים.

אבל גם נשים שאינן מעוניינות להתחייב לטיול ארוך בחו"ל יכולות לארגן חוויה מקסימה במסגרת יום כיף בארץ. דוגמא אחת ליום כיף שכזה היא להזמין את כל החברות לבילוי באתר כלשהו בארץ.

אחד מהיעדים הפופולריים והמהנים ליום כיף שכזה הינו כפר בלום- נפגשים בבוקר ויוצאים יחד לצפון בשיירת מכוניות. כבר על הדרך וכדי לא לבלות זמן רב מדי בנסיעה אתן עוצרות לארוחת בוקר משותפת בבית קפה – זמן לפגישה ראשונית ושיחות נוסח "כמה זמן לא התראינו". אח"כ נוסעים ביחד לכפר בלום ויוצאים לפעילות שכולה אקשן. עולים על אופניים לרכיבה משותפת,רכיבה על אופניים היא חלק נחמד ביום כיף באתר שכן ממש נחמד לרכב בשיירה ולטייל באיזור כקבוצה. כדאי לרכב על האופניים כשלא חם ,ובקיץ מדובר בשעות הבוקר המוקדמות. גולת הכותרת של יום כיף זה היא כמובן הקיאקים.

מתחלקים לזוגות או לרבעיות , עולים על קיאקים ופשוט חותרים. החוויות, הצחוקים,ההשפרצות ההתנגשויות הם חלק אינטגרלי מכל יום כיף אבל אין כמו לחוות זאת עם חברות. כשנגמר המסלול ושורדים את הירידה הטבעית של המפלון חווים רגע של שיא על הקיאקים ונהנים לצאת ולהתייבש. כמה כיף לעשות קיאקים איזה יום כיף זה כשמדובר בחברות. אחרי ה"עבודה" באה המנוחה זה החלק לו חיכיתן שעת ההתרגעות – יושבים על גדות הירדן הרוגע, כל אחת פורסת מטעמים של פיקניק ואוכלים בחיק הטבע.

נכון ,גם מסעדה באה בחשבון ויש במרחק קצרצר מסעדת המבורגר מעולה אבל אתן, חובבות טבע וגם מאוד אוהבות לאכול מטעמים מעשי ידיכן, הכנתן הרבה הרבה דברים טעימים. רובצות בנחת על שמיכות ,אוכלות ,מפטפטות ומחליפות חוויות כפי שהרבה זמן לא יצא לכן לעשות. זה לא מה שיום כיף אמור להיות עבורכן?

עשיתן מספיק ספורט ליום אחד – אופניים וקיאקים. חלק מכן קצת מעוניינות לקחת חלק בפארק טופרופ כי יש שם סנפלינג , חץ וקשת, טרקטורונים וחבלים. אבל רובכן מטילות וטו ואומרות שחבל להפוך יום כיף ליום טירונות, עשיתן מספיק בשביל הספורט, עכשיו הגיע זמן לנשמה. אז לשיחות שלכן יש מספיק זמן וגם מספיק רוגע ופסטורליה שמספק הטבע הנפלא שמסביב. אתן אוכלות, מנמנמות על שמיכה,מתפנקות בשמש וגם בצל.

עכשיו כבר פורסים עוגה ופותחים טרמוס עם תה מתוק וקפה, גם הסיפורים הופכים לאישיים יותר, שיחות נפש שקורות רק כשאתן מספיק רגועות וללא גברים בסביבה. יום כיף שהרבה זמן לא שוכחים, יום כיף של חברות.

תפריט נגישות

נהנים בקייקי כפר בלום