תפריט ניווט
04-6395610

יום כיף בסנטראל פארק תל אביב

אז לא נסעתם לחו"ל בחופש. ביג דיל. תיירים שנמלטו אל תל אביב ממנהטן הקודרת נשבעו שהעיר ללא הפסקה היא הרבה יותר מפתה מעירם מוכת המיתון. בלי לשקול מזוודות והוצאות תוכלו להעניק לעצמכם יום חו"לין ולערוך יום כיף סטייל התפוח הגדול בתל אביב.

רותי – במשביר יש מחירים כמו בדיוטי

אם יום כיף בשבילכם הוא סיפוח מציאות בדוחק הדיוטי פרי לצלילי קריאות אחרונות לעלייה למטוס, תוכלו לגלות בילוי אלטרנטיבי בחנויות של דיזנגוף סנטר. תופתעו לגלות שמחירי מוצרי הקוסמטיקה, בגדי הספורט ומכשירי החשמל צללו בעקבות הבורסה.

וכך, כששלל שקיות בידיכם, תמצאו כי יום כיף הוא גם מעייף. תוכלו לנוח בחברת מיצי פירות אקזוטיים בדוכן החמוד שבקומת הקרקע, או להתיישב לקפה ועוגה או לארוחה קלה באחד מבתי הקפה הפזורים בסנטר. הקניון הידידותי הזה הוא בפני עצמו סיבה לעריכת יום כיף מבוקר ועד ערב, כולל סרט באחד משני בתי הקולנוע רבי האולמות שבו, אך מהי מנהטן בלי הסנטראל פארק ומהי תל אביב בלי פארק הירקון?

יום כיף אינו יום להרהורי תשובה על כניעתכם לפאי האגוזים. הליכה לאורך רחוב דיזנגוף לכיוון צפון תשכין שלום ביניכם לבין המצפון הקלורי שלכם הטופח על כתפכם. הרגיעו אותו. הביטו בהזדמנות זו למעלה אל צמרות המגדלים שנוספו לקו הרקיע. הציצו בחנויות הנוצצות המתהדרות בשלטים חפים מעברית נוסח אמריקה. שטפו את העיניים בגלריה האנושית המגוונת החולפת על פניכם והאזינו לבליל השפות שברקע. מנהטן – אמרנו?

אפשר לוותר על ההליכה ולנסוע בקו 5 עד לשדרות נורדאו. כאן נשאר עוד קטע קצר של הרחוב עד לפתח של מגרשי התערוכה הישנים.מ צד שמאל ניתן להגיע לנמל תל אביב , אבל זה פרויקט לעוד יום כיף

מסאז' באדיבות חברת החשמל

בקצה הצפוני של מגרשי התערוכה, בפינה הנושקת לקצה הנמל, תגלו גשר שהחליף את גשר ווקופ המיתולוגי שכיכב במשפטו של אלטמן הקטן בסרט "מציצים". לא ענק כמו גשר ברוקלין, אבל מרשים בהחלט. כאן נשפך הירקון לים ומתערבב במי הטורבינות החמימים הנפלטים מתחנת החשמל "רידינג" ומעסים את גבם של כמה קשישים מוכי שגרון שבאו לעשות יום כיף חינם עם הפנים לים. אתם, לעומת זאת, הולכים מזרחה עם הירקון.

כדאי לעצור בכיכר ובה פינת הנצחה יפה לחללי מלחמות ישראל ונפגעי הטרור בני העיר. בין עמודי האבן הגבוהים עליהם חקוקים שמות הנופלים מקשקשות המון ציפורי מיינה הודית שהגיעו לכאן כזוג אוהבים שנמלט מה"צפארי", עשה יום כיף, והציף את אביב באלפי מיינות שכבשו גם את חלקותיהן של האזרחיות הוותיקות. יש גם המון עורבים התופסים פוזות לצילום על גבי העמודים.
אתם נמצאים על הגדה השמאלית של הירקון, וכעת עליכם לעבור לגדה הימנית דרך אחד הגשרים. כאן צפוי מסלול מרתק לאורך הנחל – ושוב זהו מסלול שעבורו כדאי להקדיש יום נפרד.

שתי גדות לירקון

למרות ההספדים – הירקון חי ונושם רוב הזמן באישור משרד הבריאות, ועל גדותיו מתנהלות פעילויות ספורטיביות המתאימות לעריכת יום כיף סטייל סנטרל פארק. בין השאר יש על גדותיו שתי תחנות להשכרת סירות – אחת ליד גשר אבן גבירול ואחת- הפתוחה בשבתות בלבד- ליד דרך נמיר.

ניתן לשכור סירות בגדלים שונים:

  • סירות משוטים – בכל סירה עד 5 מבוגרים פלוס זאטוט עד גיל 8 . בכל סירה נדרש נוסע אחד לפחות מעל גיל 14.
  • סירות פדלים- כנ"ל, רק עד 4 מבוגרים.
  • סירות מנוע – עד 5 מבוגרים. בכל סירה נדרש מבוגר מעל גיל 21.

תוכלו לשוט ולהתפעל מהצמחייה העבותה, לעקוב אחרי מעוף הציפורים בשמיים ואחרי התל אביבים על סלי הפיקניק שלהם ועל הנייק אייר החדשים שלהם שבחרו כמותכם לערוך יום כיף מרתק בתל אביב.

תפריט נגישות

נהנים בקייקי כפר בלום